Selasa, September 25, 2012

JIJIK!!! IBU TERTANGKAP CABUL ANAK SENDIRI




Seganas-ganasnya induk singa, ia tidakakan menyakiti anaknya sendiri. Namun, kalimat itu tak berlaku untuk seorang ibu yang berasal dari Ohio, Amerika Syarikat, Ashley N Jessup (24). DIa dihadapkan ke pengadilan kerana dituduh mencabuli anaknya sendiri, yang masih berusia 10 bulan.

Bukan hanya itu, dia juga merakam aksi tidak senonoh dengan bayi lelakinya dan mengirim rakaman itu kepada kekasihnya yang tinggal di Michigan.


Jessup didakwa di Mahkamah Kota Columbus pada Khamis lalu dengan dua tuduhan perkosaan - untuk perilakunya yang membahayakan anak dan perilaku seksual yang melibatkan anak di bawah umur.

Seorang penuntut Franklin, Ron O'Brien mengatakan, tuduhan pemerkosaan yang dialamatkan oleh mahamah bisa membuat pelaku menghabiskan hidupnya di dalam sel, dengan kata lain dipenjara seumur hidup.

Kepada harian The Columbus Dispatch, peguam O'Brien mengatakan Jessup mengirimkan video tak senonoh itu pada kekasihnya di Battle Creek, Michigan.Bekas pacar kekasihnya itu terkejut melihatnya dan terus membuat laporan polis....

Jessup ditangkap 31 Ogos 2011 lalu, sehari setelah ia didapati melakukan perbuatan terkutuknya itu.

Jessup saat ini ditahan di Franklin County Correctional Centre untuk menggantikan wang jaminan sebesar US$1 juta. Dokumen pengadilan tidak mendaftar nama pengacara.

Belum diketahui siapa akhirnya yang mendapatkan hak asuh bayi malang itu. Stesen beritaWPBC berkata, ayah bayi itu datang dari Michigan untuk mendapatkan hak asuh anaknya. Saat ini bayi tersebut masih tinggal bersama neneknya, sementara aparat sedang mempermasalahkan soal hak asuhnya. 

2 comments:

PORUMAN berkata...

sumber ada x?

zuliza iza berkata...

sumber huffington break news.......

Catat Ulasan

Artikel Menarik Hari Ini :-