Khamis, Oktober 11, 2012

Lawak Giler!!! Jom Baca!!!!





Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian setiap kali masa pembelajaran. 1 hari kat kelas agama,dia tido je macam biasa. Ustazah pun tanya soalan "Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". Takde sape jawab. Ada lar sorang mamat laki

kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!" Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. "Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!" Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" Ustazah tu terus pengsan.

p/s: jangan tido dalam kelas ye…  ;p

0 comments:

Catat Ulasan

Artikel Menarik Hari Ini :-