Sabtu, November 10, 2012

Teka-Teki Yang Membuatkan Anda Naik Darah!!!



 1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
> Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
> Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

 3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?


> Answer: Kuih salah bikin.


 4) Binatang ape power Karate?
> Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

 5) Siape yang menemukan dompet kulit?
> Answer: Yang menemukan dompet kulit tu.. tolong pulangkan kepada saye.

 7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
> Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

 8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
> Answer: Pembohong...

 9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
> Answer: Usus

 10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
> Answer: Kutu rambut

 11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
> Answer: Neneknye si katak

 12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
> Answer: - Sekretari baik..........'Selamat pagi tuan'
> - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

 13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
> Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

 14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
> Answer: Tukang gali kubur

 15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
> Answer: Tahi hidung

 16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
> Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat..

 17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
> Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ke...

 18) Gajah terbang dengan ape?
> Answer: Dengan susah payah......

0 comments:

Catat Ulasan

Artikel Menarik Hari Ini :-